domingo, 1 de octubre de 2017

AIRBNB WEB ORRIAREN ERABILERA

Airbnb, plataforman apartamendu eta etxe logelak alokatu daitezke, prezio egoki baten truke. Pentsatu dezakegu, sare sozial honek urte asko daramatzala merkatuan baina ez da horrela, denbora tarte honetan goitik behera aldatu du turismo globala. Airbnb 2008.urtean sortu zen Estatu Batuetan, hain zuzen San Franciscon era kurioso baten ondorioz, koltxoi puzgarri eta gosari bat partekatu ondoren.
Nola eskaini dezaket nire etxeko logela edo apartamentua Airbnben?
Nire intentzioa logela edo apartamentua alokatzea bada, Airbnb web  orrian sartu behar naiz (www.airbnb.es), ondoren barruan zaudela “conviertete en anfitrion “ botoi sakatu behar duzu eta amaitzeko fitxa bat bete behar duzu. Ez daukazu zertan etxeko puntu edo parte guztiak erakutsi behar, bakarrik erakutsi ahal dituzu partekatu nahi dituzun guneak.
Web orrialdearen ezaugarrik hurrengoak izan ahal dira:
-Jabeak bere etxe eskaintzen du praktika hau aurrera eramateko.
-Plataforma arduratu egiten da bi eremuak batzeaz,kontaktuan ipintzen ditu logela edo etxea alokatu nahi duena eta gabea.
-web orria ordainketaz arduratu egiten da, zuk alokatzen duzun momentuan ordaintzen duzu, baina diru ez zaio gabeari helduko zu bertara sartu arte.
-Sare Sozialak ez du prezio finkorik markatzen gabe bakoitzak bere prezioa ipintzen du, bere interesen arabera.
Apartamentu edo logela bat alokatu nahi badut hurrengoa egin behar dut:

Web orrialdera sartu behar naiz, bilatzailean herri edo hirian adierazi behar dut, datak ze egunetik ze egunera eta pertsona kopurua. Bertan ere nik nahi ditudan baldintzak adierazi ahal ditut eta ondoren  argi daukadanean alokatu eta ordaindu egiten dut.

Resultado de imagen de airbnb

No hay comentarios:

Publicar un comentario