lunes, 25 de diciembre de 2017

AMAIERA

Bloggaren azken sarera honetan nire iritzi orokorra  emango dut, hemen gaiaren inguruko gogoetak eta nire iritz pertsonala islatuko dut. Dakizuenez hau azken sarrera izango da, beraz blogg honen amaierara heldu gara, bide luze eta gogor honen ondorioz eta hilabeteetako lana hemen islatuta agertuko da, beraz lanaren fruituak jasoko ditut, blogg irakurri edo irakurriko dutenen artean.

Bloggaren hasieran gai hau egokitu zitzaidanena ez nekien nondik nora joan, ez neukan argi zer zen, zeozer entzunda neukan gai honen inguruan, baina lan honen ondorioz asko ikasi dut gai honen inguruan, beraz esan dezaket gai honen inguruan adituta nagoela eta erresago hitz egin dezaket, honen inguruko datuak eta informazioa daukalako eta hau hilabetetan zehar landu dudalako.
Nik Espainiako autonomia erkidegoak, hiriak edo irlak aukeratu ditut blogg hau aurrera eramateko, zonalde edo gune hauek aukeratu ditut, nigandik hurbilago daudelako eta erresago pilatu ahal direlako datuak.
Resultado de imagen de airbnb
Harritu nauen beste ezaugarri bat hurrengoa izan da: Airbnbko pisu guztiak edo gehienak erdigune historikoan edo kostaldetik hurbil kokatuta daudela eta autonomia erkidego batzuetan badaude probintzia batzuk non web orrialde honek ez daukan hainbesteko indarrik. Nik sarrera batean salatu nuen moduan legeen inguruan zenbait aldaketa egingo nituen,adibidez berralokatzearena, nik isuna pertsona honi ipiniko nion ez etxeko jabeari.
Resultado de imagen de airbnb

Beraz amaitzeko esan dezaket gai honen inguruan neukan oinarria handitu dudala, beste alde batetik ere adierazi dezaket zenbait kasutan ideiak falta izan zaizkidala, horregaitik Espainiako kasua aztertu dut sakonean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario