domingo, 12 de noviembre de 2017

BARTZELONAKO ONDORIOAK

Orain dela aste batzuk, Bartzelonako lege turistiko berriaren inguruan hitz egin nuen, gaur lege horren inguruan hitz egin dut berriro eta bertan islatuko dut Airbnb eta udalaren arteko guda.


Lege hau martxan jartzeko, 2017ko uztailaren 12an Bartzelonako udala eta Airbnb web orrialdeko delegatuak bildu ziren. Batzar honen ondorioz pisu alokairuko web orrialdeak 1036 pisu ezabatu behar izan ditu bere web orrialdetik, hauek legalitatetik kanpo zeudelako. Pisu hauek ezin zituen “zuzenean” Airbnb kendu, baizik eta udalaren laguntza izan zuen. Udalak  web orrialdeari txosten bat eman zion, bertan adieraziz ze pisu ezabatu behar ziren, legalitatetik kanpo zeudelako.

Udala esfortzu handia egiten ari da, pisu turistikoak legalitatearen barnean egoteko. Lege turistikoa azaldu nuen sarreran adierazi nuen bezala, zuk zure pisu eskaini nahi baduzu praktika hau aurrera eramateko bertan lizentzia eta erregistro zenbakia islatu behar dituzu, hau berriro adierazten dut kontzeptu hau argi geratu dadin.
Resultado de imagen de barcelona
Gai hau ez da berria, borroka hau urrunetik dator, hain zuzen 2016ko  uztailetik. Urte horretan Bartzelonako udalak plan bat aurrera atera zuen arazo hau handitu ez dadin.  Plana aurrera eraman denetik Bartzelonako udalak 6197 erregulazio plan eraman ditu aurrera eta pisu horietatik 3473 pisuk isuna zeramaten.  Goiko zifratik 2332 pisuk isuna zeramaten, praktika hau aurrera zeramatelako lizentziarik gabe eta 2332 pisutik 744 praktika alde batera utzi dute, baina 2332tik 145 pisuk uko egin diote esandakoari eta praktikarekin jarraitu dute, ondorioz pisu hauek zigilatu dituzte.


Gaiarekin bukatzeko ondorengo adieraziko dut, 2016.urtetik aurrera Bartzelonako udalak 3059 kexa jaso ditu, alokairu turistikoaren inguruan eta kexa hauek udalak sortu duen web orrialde baten bidez egin daitezke eta 1110 dei jaso dituzte gai honen inguruko kexak plazaratzeko.

Aurreko sarreran adierazi nuen moduan isunak 60.000 eurokoak izan daitezke eta delitu berregiteagatik 600.000 euroko isuna izan dezakete.
Resultado de imagen de airbnb barcelona

No hay comentarios:

Publicar un comentario