domingo, 19 de noviembre de 2017

LEGE TURISTIKOAREN ONDORIOAK

Lege turistikoaren gaiari berriro erreparatuz,hurrengoa adieraziko dut: Beharrezkoa da lege turistikoa egitea gune edo hiri turistikoetan? Nire uztez bai eta nire argudioak hau defendatzeko hurrengoak dira: Nik beharrezkotzat ikusten dut lege bat egotea hiri turistikoetan pisu edo alokairuak 
kontrolatzeko, beste alde batetik ilegalitatea murriztu daiteke praktika honen bitartez, behien  da berriz esan dudan moduan web orrian lizentzia zenbakia ipini behar da. Honek biralokairu sistemarekin bukatuko du? Zaila da jakitea, lege haunek praktika horiekin amaituko duten, baina argi dagoena hurrengoa da: hau jarraituz gero etxeko jabeari isun handia ipiniko zaio praktika hau egiteagatik.

Beste alde batetik hurrengoa adierazi dezaket: Guk kontsumitzaile moduan, seguruago sentitzen gara pisu hori legala bada, hori ez dakit nire iritsia den hala jende gehiena bat datorren nirekin, baina legala izateak segurtasun gehiago ematen dizu.
Resultado de imagen de TURISMO

Beraz nik funtsezkoa ikusten dut lege bat egotea, honek segurtasun gehiago emango dio kontsumitzaileari eta erakundeei kasu honetan Udalei. Niri iritsiz lege hauek airbnb web orrialdeari ez zaizkio gustatzen, honen argudio erraza da, pisu gutxiago web orrialdeak diru gutxiago irabaziko du eta dakizuenez web hauek dirua irabazteko prest daude, beraz esan daiteke lege hauekin  ez daudela guztaiak ados, beraien interesak aurreipintzen dituztelako.


Amaitzeko hurrengoa esan daiteke: Lege hauek turismo masiboarekin amaitu dezakete, masiboa esaten dudanean hiri turismoari erreferentzia egiten diot, hau argudioa honen bitartez adierazten dut: Pisu edo etxe gutxiago alokatzeko jende gutxiago egongo da hiriko gune historikoan eta honek hirian turista gutxiago egotera bultzatuko du eta hirian giro lasaiagoa egongo da.
Resultado de imagen de TURISMO cataluña

No hay comentarios:

Publicar un comentario